Sunday, October 12, 2008

En bokstav


Jag hittade ett R på trottoaren. Det är inte varje dag.

10 comments:

Annie - PD said...

Hmmm, ett tecken på någonting... Ta med det på torsdag så tar jag fingeravtryck :)

A spoonful of mint said...

haha, tur att jag har dig.

mothersvea said...

R som i Roligt :)

Smartasmia said...

R...kanske var det Riksbudgeten som rök där. Utan R - ingen koll. Det är förkylningen som får mig sån här.

Lady Thirty said...

skoj!
det är ju inte var dag som det ligger en bokstav sådär på marken :)

A spoonful of mint said...

mothersvea: Ja!

smartasmia: Förkylning, inte bra.

lady thirty: Det vore roligt om det hände lite oftare :)

Maria said...

Och så hade du kameran med dig, det var tur!!

A spoonful of mint said...

Faktum är att jag gick förbi den någon dag innan, och då hade jag inte kameran med mig. Så jag var glad att den var kvar :) Jag har oftast kamera med mig :)

Raz said...

R som i Rasmus... =) Eller så är det kanske Bob i Twin Peaks som tappat en av sina små urklipp.

A spoonful of mint said...

eller R.Kelly. numera bara Kelly?